Vali sobiv teema:

Otsid midagi uut?

Lugejakiri sotsiaalmeedias

Häirekeskus leidis lahenduse sarihelistajate probleemile: nad pannakse omavahel suhtlema

Häirekeskus saab aastais kümneid tuhandeid mõttetuid kõnesid ja kogu seda mula kuulatakse just sellistes ruumides.
jagamist

Täna teatas häirekeskus, et on leidnud lihtsa, kuid geniaalse lahenduse sarihelistajate probleemile – nad pannakse omavahel suhtlema.

Häirekeskus saab aastas kümneid tuhandeid kõnesid, mille teiseks pooleks on pigem tugeva suhtlemisvajadusega inimene, mitte hädasolija.

Inimesed tunnevad end üksikuna

Häirekeskuse peadirektor Kätlin Alvela sõnul on nende sarihelistajate puhul ühiseks nimetajaks tavaliselt probleemid alkoholi ja üksildusega.

“Näiteks üks Tallinnas elav mees valib aastas hädaabinumbri 112 üle 2000 korra!“

„See teeb üle 5 kõne päevas. Võiks ju arvata, et tegemist on äärmiselt kohmaka inimesega, kes helistab häirekeskusesse ka siis, kui ta purgikaant lahti ei saa aga tegelikkuses otsivad taolised inimesed lihtsalt igavusest kontakti,“ märkis Alvela.

See häirekeskuse töötaja kuulab ühe sarihelistaja katkematut kõnet juba kolmandat nädalat järjest – probleemi tuumani veel pole jõutud.

Pannakse omavahel suhtlema

Nüüd ongi häirekeskus leidnud lihtsa, kuid ometi täiesti geniaalse lahenduse sarihelistajate probleemile.

„Me isegi ei tea, kuidas me selle peale juba varem ei tulnud,“ imestas häirekeskuse peadirektor.

„Aga lahendus ise on see, et kui meile helistab sarihelistaja, siis ei võta me tema kõnet enam vastu, vaid süsteem ühendab ta automaatselt mõne teise sarihelistajaga, kes on liinil,“ selgitas Alvela uut lahendust. „Tõenäosus, et samal ajal pole liinil teist sarihelistajat, on kaduvväike.“

„Juhul, kui mingi ime läbi pole liinil teist samasugust, siis võtab programm andmebaasist suvalise teise sarihelistaja numbri ja ühendab esimese helistaja otse sinna. Nende kõigi numbrid on meile ju teada.“

„Me usume, et kõik on rahul – häirekeskusel vabaneb tuhandeid tunde kõneaega, et päris hädasolijaid aidata ja samas saavad ka kõik need end üksikuna tundvad sarihelistajad end mugavalt teise samasuguse peal tühjaks rääkida või siis nende puhul jah, pigem röökida,“ märkis ta.

„Igati win-win lahendus kõigile,“ lisas häirekeskuse peadirektor Kätlin Alvela.

Häirekeskuse peadirektori sõnul hakkab uus lahendus tööle juba järgmisest nädalast.

Hea sarihelistajast lugeja! Kuidas Sulle häirekeskuse uus tehniline lahendus meeldib? Anna oma arvamusest märku numbril 112 või loo all kommentaarides!

 

SEOTUD LOOD:

ŠOKK! Tallinna kesklinnast leiti jõhkrate vägivallatunnustega vaip

Bussis raamatulugemisega koolilapsi šokeerinud mees peeti politsei poolt kinni

Hakka meie jälgijaks Facebookis(kliki siia!) ja sa ei maga enam kunagi ühtegi head lugu maha!

Kommenteeri

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Nädala meem @skunk.ee

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Küsitlus

Kas oled karantiini ajal harjumuseks saanud hommikuse desovahendi joomise nüüd juba ära lõpetanud?

Vaata tulemusi

Laen .. ... Laen .. ...

REKLAAM

Uudiskiri

Liitu Lugejakiri.ee uudiskirjaga ja saa kõige tõsiseltvõetavamaid ja usaldusväärsemaid uudiseid otse allikast.

Liitudes Uudiskirjaga, nõustud meie üldtingimustega

Üles