Vali sobiv teema:

Otsid midagi uut?

Lugejakiri sotsiaalmeedias

SmartLynx hakkab eestlastele pakkuma puhkusepakette, kus reisijad lennujaamast kaugemale ei jõuagi

Tuleb välja, et lennufirma SmartLynx õigustab oma nime, sest on leidnud tõeliselt hea nishitoote!
jagamist

Eestlaste seas populaarne Läti päritolu lennufirma SmartLynx teatas täna, et on toonud turule uue puhkustepaketi, kus reisijad saavad lennukit lennujaamas oodata isegi kuni terve nädala.

Lennufirma esindaja sõnul võib inimestele tunduda, et tegelikult ei muutugi midagi, kuid tegelikult see nii polevat – puhkusepakett saavat uue nime näiteks.

Nimi uus, sisu vana?

Lennufirma SmartLynxi peamine tegevusala Eestis on reisijate rahvusvaheliste tšarterlendude opereerimine. Ettevõte on korduvalt Eesti meedias silma paistnud sellega, et puhkajad on jäänud kas puhkusereiside sihtkohta lõksu või on plaanitud lend Tallinnast väljunud olulise viibimisega.

„See on jah meil kuidagi niimoodi välja kujunenud, et inimesed ootavad meie lennukit tunde või päevi siin või siis parimal juhul saavad reisile minna ja ootavad tunde või päevi lennukit seal,“ kommenteeris SmartLynxi  kommunikatsiooni- ja turundusjuht Snezana Tomic.

„Ühel hetkel taipasime, et eestlased on meiega ja meie tegevusetusega nii harjunud, et meil pole mõtet enam reaalseid lende pakkudagi. Me müüsime maha oma lennukid ja lasime lahti kõik töötajad ning müüme nüüd ainult eksklusiivset puhkusepaketti, kus eestlased saavad vastavalt oma valikule oodata lennujaamas oma puhkusereisi kas siis päevi või isegi soovi korral nädalaid,“ kirjeldas uue paketi sisu Tomic.

Sellist vaatepilti saavad uue puhkusepaketi ostnud kliendid nautida terve nädala – SmartLynxi lennuki makett Tallinna lennujaamas.

Puhkusepakett on juba populaarne

„Me tulime sellega välja tegelikult juba eelmisel nädalal ja kohe hakkasid tulema ka broneeringud. Välja näeb see kõik tegelikult nagu tavaline puhkusereis – inimene broneerib ja ostab internetist või reisibüroost piletid ning saabub õigeaegselt Tallinna lennujaama,“ selgitas SmartLynxi esindaja.

„Siis aga hakkabki kogu tavaline kepp pihta – kõigepealt laseme oma reisijatel oodata paar tundi üle õige väljumise aja ja loomulikult ei anna me selle kohta mitte mingisugust infot – koduleht on kogu aeg maas ja automaatvastaja kinnitab reisijatele, et nendega tegeletakse esimesel võimalusel,“ sõnas naine.

„Kui inimesed on oodanud pool päeva, siis anname neile teada, et sel päeval lendu nende turvalisuse huvides siiski ei toimu ja soovitame neil järgmisel päeval lennujaama teatud ajaks tagasi tulla. Ja niimoodi siis terve nädala järjest, kuni reisipaketis valitud ja ostetud reisiaeg läbi saab. Siis on inimene puhanud ja saab sama targalt koju ära sõita,“ märkis kommunikatsiooni- ja turundusjuht Snezana Tomic.

Kõik näeb välja nagu päris puhkusereis

SmartLynxi sõnul peaks reisijatele kogu uus pakett välja nägema nagu reaalne reis – näiteks osteti selle tarbeks ka elusuuruses lennufirma lennuki pildiga makett, mis siis paigutatakse lennujaama klaasakende taha, et reisijad seda näeksid.

Selle tegevusega saavad SmartLynxiga reisijad tegeleda tulevikus kordades rohkem.

Kui puhkusereisijad maksavad pisut juurde, saavad nad ka tellida SmartLynxi kostüümis inimese kohapeale, kes tuleb ja suhtleb nendega personaalselt. Ja personaalse all mõtleme me nipsakal ja ülbelt ehk siis nii nagu eestlased harjunud on meiega,“ lubab Tomic.

„Kuid see pole veel kõik – kui meie puhkusreisijad valivad kõige kallima puhkusepaketi, siis see sisaldab endas ka lennufirma SmartLynx vabandandust klientide ees põhjustatud ebamugavuste pärast,“ lisas Tomic.

SmartLynx hakkas mitteametlikult uusi puhkusereisi pakkuma juba eelmisest nädalast, alates tänasest on paketid avalikud ka lennufirma kodulehel, mis ei avane.

Hea lugeja! Mida arvad Sina SmartLynxi uuest puhkusereisipaketist – kas oled veel vähe ärajäänud või hilinenud lende oodanud või maksad kõva raha, et veel juurde saada seda kogemust? Anna oma arvamusest märku loo all kommentaarides!

Hakka Lugejakirja jälgijaks Facebookis(kliki siia!) ja sa ei maga enam kunagi ühtegi head lugu maha!

1 kommentaar

  • juula

    17. juuni 2019 - 11:20

    Mingi pettunud inimesi “vaimukas” kiri?

    Vasta

Kommenteeri

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Nädala meem @skunk.ee

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Küsitlus

Millisest kehaosast oleksid hädaolukorras valmis loobuma?

Vaata tulemusi

Laen .. ... Laen .. ...

REKLAAM

Uudiskiri

Liitu Lugejakiri.ee uudiskirjaga ja saa kõige tõsiseltvõetavamaid ja usaldusväärsemaid uudiseid otse allikast.

Liitudes Uudiskirjaga, nõustud meie üldtingimustega

Üles